Tuesday, May 5, 2009

ME....MYSELF...


Hai...saya orang baru kat sini..ermm..so far sebelum ni bukan tak nak join..tapi..tak dak masa la..huhuhu..busy dengan keje la..kursus la..ni pun baru jer balik dari kursus 3 minggu kat trolak..KURSUS PENGUATKUASA LAK TUH...huhuh..penat giler dah nih...ok2...tak nak citer panjang2 lagi...my name..NURUL HAZIRA BT HALIM...umur dah 25 tahun..masih SINGLE..hehehe..nak kawin tuh tak pikir lagi la...bukan apa kan..baru jer keje...asal orang KUANTAN ,PAHANG..tapi membesaq kat KEDAH..kira saya ni dah jadi orang KEDAH DAH...


Saya skang ni keje dengan KDN..tau tak apa tu KDN?? Kementerian Dalam Negeri..saya keje bawah AGENSI ANTIDADAH KEBANGSAAN...saya posting kat KULIM..so la nih dok kulim la...kat kulim saya dok ngan family...senang skit..leh la save budget skit kan...tak payah keluaq duit bnyak sangat..gaji pun sikit..tapi lepas la setakat mkan ngan pakai..huhuhu..ala..sedih la plak..


Sebelum keje kat AADK nih..saya keje kat pejabat belia dan sukan...under kementerian belia dan sukan malaysia..masa tuh bawah dato' azalina binti othman said..keje kat saner memg best giler...kat sana la saya bnyak belajaq tentang cara-cara nak keje..mcm2 lagi la..paling yg tak leh lupa sekali kalau keje kat belia ader advantage nyer..nak tau tak??haa..leh bnyak jalan2...orang kata bnyak berjalan..luas pandangan..mcm tuh la saya masa kat sana dulu..keje kat sana memg happy sgt..program sana sini..kadang tu sampai cuti pun tak der rest langsung..penat betul..tapi apa yang penting..keje tak der stress..kalau nak keje nih tak leh stress sgt..nt nak keje pun hilang mood...apa yang paling best lagi kat opis lama saya nih..member2 keje tuh..tu yang paling tak leh lupa..bos pun best..member2 plak satu kepala..kira memg tak kan lupa la pengalaman keje kat sana...tapi..yang paling sedih sagt..saya keje kat sana kontrak jer...tolak campur darab n bahagi..kira dekat 3 tahun jugak la...pastu saya apply kat AADK..tup2 dapat...kat AADK ni keje tetap dah...so mau tak mau..terpaksa la dengan berat hati tinggalkan kawan2 yang memg best tuh..untuk masa depan saya jugak..huhuhuhuhu


Skang ni saya keje AADK baru lapan bulan...kira masih tgah dok baljaq lagi la nih..saya rasa cukup dulu la yerr untuk permulaan..nanti saya akan sambung plak citer pengalaman saya keje dengan AADK nih..client saya semua penagih dadah..bnyak cabaran tuh...nant kita sambung yerr....one more thing..kalau nak tau bnyak pasal my personal data...pasal keje saya..kita leh share pengalaman masing2 k...selamat berkenalan..adios..


No comments:

Post a Comment